INGIN DUIT LEBIH.??

Bisnes Personal Francais! Modal RM100 sekali je Potensi income RM27900 sehari PENDAFTARAN PERCUMA di http://www.bisnes100.com/Drnur19


.

.
.

BORANG ORDER

Saturday 21 June 2014

TESTIMONI BEDAK TANAKA

Assalam semua..

ok harini admin nk share 1 lagi review admin pasal PRODUK HOT...

produk ni suatu masa jadi kegilaan ramai..

apakah itu?


BEDAK TANAKA

bedak ni berasal dari Myanmar dan famous sebab NORA DANISH menjalankan bisnes dengan produknya...



sooo saya telah pun mencuba bedak tanaka  daan Alhamdulillah..saya amat berpuas hati...

 kebaikan Bedak Tanaka .
  • Kecutkan jerawat.
  • Haluskan kulit
  •  Cerahkan kulit.
  • Hilangkan jeragat.
  • Menyejukkan dan menghilangkan minyak dikulit.
  • Pelindung cahaya matahari


untuk makluman semua..

cara pemakaian ade 2

1. boleh dijadikan FOUNDATION

2. boleh digunakan sebagai MASKER(yg bestnye..aw pkai mask ni sambil boleh gerak2 ckap2..)

cam untuk saya....saya gunakan dia sebagai MASKER

cara penggunaan?

1.cubit sedikit bedak tanaka

2. letak air sikit..biar dia pekat..tpi xerlalu cair..(kalau ade botol spray pump kecik tuu..letak dalam 3 semburan)

3.tepek2 kat muka yg bersih setelah dicuci sebelum tidur

HASILNYA??

pagi keesokan harinya baru basuh..

kulit rasa lebih LICIN & MULUS


ini merupakan rutin penjagaan kuit muka saya...
dah hampir setengah tahun pakai...

saya gandingkan dengan penggunaan SABUN ALRAZI...

x pernah dengar?...meh saya bagi link review saya
 >
http://muslimahbiz95.blogspot.com/2014/01/testimonireview-sabun-al-razi.html

ade 2 size

1. KECIK (40G)

2.BESAR (110G)

penggunaan bekas kecik boleh tahan selama 1 bulan,
tapi kalau pandai guna n jimat boleh tahan selama 2 bulan^^

HARGANYA?

40G  >  RM20

110G > RM25

*harga x termasuk pos 

namun beli min 3 bekas dan DISKAUN akan diberikan

haa ni ah rupanya

110g &  40g

BERMINAT?

1. lakukan pembayaran ke akaun berikut
NURSHAKIRAH MOHAMAD AZMI
MAYBANK 156 169 222 720


2.isi order form dengan KOD TANAKA
*jika melakukan pembayaran secara online sila masukkan emel muslimahbiz95@gmail.com

3.WHATSAPP +60145398792
 atau 
PM https://www.facebook.com/Muslimahbiz95  
untuk sebarang pertanyaan

No comments:

Post a Comment