INGIN DUIT LEBIH.??

Bisnes Personal Francais! Modal RM100 sekali je Potensi income RM27900 sehari PENDAFTARAN PERCUMA di http://www.bisnes100.com/Drnur19

.

.
.

BORANG ORDER

Wednesday, 6 April 2016

FENOMENA 2016 [PERLAKING:SUPLEMEN BEBAS PANTANG KAFEIN]





PERHATIAN!!!!
KHUSUSNYA KEPADA PEMINAT TEGAR KOPI/KAFEIN

BERITA BAIK!!

kini, terdapat SATU-SATUNYA SUPLEMEN KECANTIKAN 
yg boleh diambil 
TANPA PERLU PANTANG KAFEIN!

PERLAKING

10 KEBAIKAN  PerlaKing

+ Merangsang pertumbuhan sel2 kulit baru dan menghasilkan collagen penyembuhan
+ meneutralkan radikal bebas &a menyingkirkan toksik dlm bdn yg merosakkan kulit
+ Menghapuskan kedutan dan garis halus pada muka
+ Wajah kelihatan muda dari usia sebenar
+ Menyingkirkan ulser kulit, bintik hitam, jeragat & melasma
+ Memulihkan eczema, ruam & melembabkan muka
+ Mencantikkan kulit dgn menjadikannya licin, anjal, sihat & halus secara semulajadi
+ Mencerahkan kulit wajah & seluruh badan secara kekal
+ Mengecut jerawat + menghilangkan kesan parut jerawat
+ Melancarkan peredaran darah dlm tubuh


Kenapa Anda Perlu Mengambil Perla King Serbuk Mutiara Asli?

 Senang Diambil, Tak payah Berpantang
 Kesan awal sepantas 3-7 hari
 100% bahan asli & semulajadi
 HALAL JAKIM, ADA GMP & PATUH kelulusan akta makanan!
 Dijamin tak mengandungi RACUN berbahaya & Selamat digunakan
 1 botol cukup utk penggunaan 30 hari

Cara pengambilan Yg SIMPLE 
Hanya Koyakkan paket 
 boleh terus dimakan. 
Sehari 1x sahaja sebelum breakfast



4 bahan utama dlm PERLA KING serta manfaatnya :-

Serbuk Mutiara Asli Philippine
 Berkualiti premium, lebih ringan, halus serta mempunyai mineral dan kadar vitamin yg tinggi
 Amat diyakini golongan bgsawan Cina berkesan sebagai bahan pencerahan, pemutihan juga kulit menjadi awet muda
 Bersifat semulajadi & anti radikal bebas
 Menyingkirkan & membuang segala toksin dlm badan
 Menghilangkan jerawat di muka dan badan
 Kesannya kulit menjadi cantik, gebu tanpa parut @ cela

Collagen Ikan Salmon
 Tak menaik @ menggemukkan badan seperti collagen ikan biasa
 Collagen salmon yang digunakan lebih berkualiti, antara yg terbaik dan turut digunakan oleh negara Philippine, Korea & Jepun
 Menyerap lebih pantas ke dalam sel kulit dan menggalakkan penghasilan sel2 kulit baru
 Mengandungi asid amino, omega 3 serta plbagai mineral yang membantu dlm menambahbaik kesihatan & kecantikan
 Memudar, menghilangkan parut & menghaluskan kulit

Hyaluronic Acid Gred A
 Bermineral & lebih halus
 Menggalakkan penghasilan collagen dlm badan
 Bertindakbalas dgn vitamin C untuk menghilangkan garis halus, kedutan, jeragat & parut dimuka
 Melembap & menegangkan kulit

Grapeseed Ekstrak & Vitamin E
 Sebagai antioksidan semulajadi
 Menyokong composisi collagen &serbuk mutiara dalam badan sekaligus mempercepatkan kesan
 Membantu menghilangkan parut

CARA AMBIL PERLA KING SERBUK MUTIARA ASLI

 Koyakkan 1 paket & boleh terus dimakan (tak perlu bancuh)
 1 paket mengandungi 5 GM
 Ambil hanya 1 kali sehari sebelum breakfast (perut kosong)
 Minum air putih atleast 3 liter sehari

Ibu mengandung boleh makan
Ibu menyusu boleh makan


TESTIMONI-TESTIMONI BERJAYA!!






saya sangat syorkan korang semua try perlaking
perempuan lelaki ,siapa-siapa mau cantik 
kulit bersih bebas jerawat dan kusam
korang mesti try tauu


HARGA ASAL RM160 tauu

tapi sekarang tengah PROMO 

RM120 SAHAJA (30sachet/1 bulan)

jom dapatkan PERLAKING!

PASTI WOW dengan kesannya


WHATSAPP "PK" KE +962778225972 

WHATSAPP "PK" KE +962778225972 

WHATSAPP "PK" KE +962778225972 



Monday, 18 January 2016

REVIEW: DETOX SHAKLEE ALFAFA

assalamualaikum semua..:)

harini sye nk share review mengenai produk SHAKLEE 
sebenarnye saya baru je makan ni,x sampai sebulan pun lagi..

okaay..sooo shaklee kan ade banyak produk,yang saya consume adalah
SHAKLEE ALFAFA +SHAKLEE VIT C

knape saya pilih alfafa??

haa..kalau nk tau alfafa ni banyak je fungsi dia

manfaat Alfalfa Complex Shaklee

tapi saya nk fokuskan kepada DETOX

detox amat penting yee..
lgi2 siapa2 yg sedang@teringin ambil suplemen untuk kecantikan diri
sbabnya bila kita detox badan kita,kita bersihkan usus-usus kita..
jadinya bila usus kita bersih,proses serapan nutrient lagi bagus..:)

jujurnya bila saya makan alfafa,sehari je dh nmpak kesan..WOW!!
perut saya cepat lawas
tiap-tiap hari kena buang..
haha sampai ternanti2,
nampak x kesan dia..
baguskan..
*sampai rasa menyesal x tau awal2..
ade gak hangus duit sebelum2 ni .main makan je suplemen tanpa detox.huhu.*
dan badan pun akan rasa lega..
yelaa..dah buang semua toksin yg terkumpul dalam badan tuu

saya gabungkan dgn makan suplemen shaklee VIT C sustained release..
memang gabungan terbaik laa

3 hari je,boleh rasa perubahan kat kulit wajah
lagi lembut dan licin

seronok sangat taaauu..

cara pengambilan yang disyorkan oleh seller saya
makan 5biji alfafa +vit C 
lepas makan pagi@tengah hari
:)

10 keistimewaan alfalfa shaklee indonesia


saya AMAT SYORKAN SHAKLEE ALFAFA untuk mereka yang
 INGIN DETOX BADAN 
mengambil SUPLEMEN TAMBAHAN
(baru laa berbaloi pelaburan,huhu,badan bersih,makan suplemen pun cepat je nampak hasil dia)

berminat nk CUBA?
PELABURAN yg semestinya BERBALOI!!

cayalaah!

saya dah cuba,dan dapat rasai perubahannya kat badan saya.ANDA PULA?

jangan tangguh2
benda ni untuk kesihatan jangka masa panjang gak ye


contact seller saya ni ye..;)

ira :+60137132706

whatsapp KOD "DETOX SK"  
untuk nikmati 
potongan harga sehingga 15%!!


dia nie memang peramah tauu... 
jangan segan2 nk tnye apa2

macam-macam manfaat Alfalfa Complex Shaklee

whatsapp KOD "DETOX SK"  
kepada
 ira +60137132706 untuk dapatkan nasihat dan produk shaklee
(potongan harga sehingga 15%!)

sekian..^^

Wednesday, 9 September 2015

JAMEELA MUSLIMAH

berminat untuk jadikan sebahagian daripada KOLEKSI ANDA?
WHATSAPP +962778225972 ..:) TQ

JA 303 A 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON AND TOP RARE MATERIAL 
COLOR: GRAY AND MIX COLOR FLORAL PRINTED
JA 282 N (NURSING)
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON
COLOR: BLUE BLACK WITH WHITE AND RED DOT
JA 242 4G 
RM 62 / 65
FABRIC: COTTON LYCRA
COLOR: DARK GOLDENROD AND BLACK WITH STRIPE

JA 242 4F 
RM 62 / 65
FABRIC: COTTON LYCRA
COLOR: PERSIAN GREEN AND GRAY WITH MOTIF PRINTED

Monday, 7 September 2015

JAMEELA MUSLIMAH

berminat untuk MILIKI koleksi INI?..
WHATSAPP +962778225972 TQ^^
JA 195 17 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON

COLOR: CHARCOAL AND GRAY WITH MOTIF PRINTED
JA 250 N 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON

COLOR: BLACK AND PERSIAN GREEN WITH MOTIF PRINTED
JA 242 4H 
RM 62/65
FABRIC: 100% COTTON

COLOR: ROYAL BLUE AND BLACK

Monday, 24 August 2015

JAMEELA MUSLIMAH

Berminat?..sila whatsapp +962778225972 :) tq

JA 242 3V 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON

COLOR: BLACK AND WHITE MOTIF PRINTED
 JA 302 A 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON

COLOR: BLACK AND PINK WITH FLORAL PRINTED
JA 298 B 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON

COLOR: DARK GREY WITH SMALL WHITE FLORAL PRINTED
JA 306 H (NURSING)
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON

COLOR: PALE GREEN , BLACK AND SEA GREEN WITH FLORAL PRINTED
JA 242 4A 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON

COLOR: DARK ORCHID AND GREY MOTIF PRINTED

Friday, 7 August 2015

HANA MUSLIMAH

whatsapp +962778225972 untuk order..:) tq

CODE : HM 0068 D
FABRIC : 100% COTTON TEBAL & BERAT
COLOUR : DK PINK PURPLE WITH PURPLE FLOWER PRINTED
XS,S,M,L,XL = RM62.00
2XL,3XL,4XL = RM65.00
CODE : HM 0046 T
FABRIC : 100% COTTON
COLOUR : PINK WITH MOTIF PRINTED
XS,S,M,L,XL = RM62.00
2XL,3XL,4XL = RM65.00

CODE : HM 008 H
FABRIC : 100% COTTON
COLOUR : ROYAL BLUE & GREEN
XS,S,M,L,XL = RM62.00
2XL,3XL,4XL = RM65.00

JAMEELA MUSLIMAH

berminat untuk order? sila whatsapp +962778225972..:)

JA 242 3S 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON
COLOR: DEEP GREEN WITH WHITE MOTIF PRINTED
JA 242 3T 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON
COLOR: DARK LAVA WITH PINK LOVE
JA 269 J 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON
COLOR: BROWN TUNE TO TUNE
JA 273 H 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON
COLOR: DARK PURPLE , BLACK AND GRAY WITH SIDE BUTTON

JA 282 L 
RM 62 / 65
FABRIC: 100% COTTON
COLOR: DARK PINK WITH DARK OLIVE GREEN DOT