INGIN DUIT LEBIH.??

Bisnes Personal Francais! Modal RM100 sekali je Potensi income RM27900 sehari PENDAFTARAN PERCUMA di http://www.bisnes100.com/Drnur19


.

.
.

BORANG ORDER

Monday 27 January 2014

TESTIMONI/REVIEW SABUN AL RAZI

Assalamualaikum semua dan salam sejahtera..
harap semua sihat2 


hmmm ok...untuk post kali ni..berbeza sikit dari kebiasaan..
harini tuan punye blog ingin berkongsi SATU RAHSIA dengan pembaca2 semua..

saya yakin semua pasti pernah merasa fasa ini...
saat di mana muka tidak lagi serata dulu...
ade mula timbul biji2 kat muka...jadi perhiasan lak..haha
yeah..rasanye semua pun boleh agak dah kan?


JERAWAT!

saya mengalami jerawat yg agak teruk...mulanya ketika saya umur 10 tahun..smpai tahun lepas..kiranya 8 tahun benda tu hinggap kat muka saya...

boleh bayangkan x??

selalu jelez tengok kwan2 yg muka licin jee..ade yg putih lagi!
hah yg tu memanglaa...lagi bertambah jeleznye..

saya?...

hanya Tuhan jelah faham perasaan hamba Nya ini
nak tangkap gambar segan..yelah tetiba ade jerawat besar kat dahi..nk tinggalkan tu sebagai kenangan?
oh no~`

kekadang tu keyakinan diri pun kurang..yelah kwan muka semua ok je...kita ni tetiba muka penuh jerawat..huhu sedih betul

kekadang selalu kena ejek rakan...
sampai sekarang ingat lagi ade komen kawan sorang ni

"awak..TAK BASUH muka ke?"
=.="""

haha itu memang ayat PEDAS sekali...
tolonglaa.. x basuh muka dia kata?

kemain macam2 produk saya dah cuba..
semahal2 smpai gi buat facial tau!
pun tiada hasil..

kat bilik pun kekadang tu limpah jugak air mata..
sedih atas dugaan yg diterima..

namun ingat

"Allah tidak akan membebani hambaNya atas apa yang  dia tidak mampu"

dan setiap sakit pasti ada ubatnya...

kadang2 tu rasa cam nak give up je..yelah sbab macam2 produk dah try....kekadang rasa kulit muka pun mcam nk rosak...huhuuhu

namun saya masih gagah!

dan baru2 ni saya terjumpe iklan menengai sabun ni

SABUN AL-RAZI

sejak saya mula berjinak2 dengan pembelian online..yelah saya pun ada page bisnes..
(sudi like :D)

baru sedar ada BANYAK supplement kecantikan kat luar sana rupanya..
dan produk2 ni jarang lak diiklan kat kaca TV..

dan Alhamdulillah terdetik di hati untuk mencuba produk ini
sebenarnya saya ada try jugak sabun kecantikan namun kurang berkesan...

tapi yang ini...

haaaaa...tip top lah!




UNTUK PENGETAHUAN SEMUA


Sabun ini diperkaya dengan Tea Tree oil,ekstrak aloe vera,ekstrak bawang putih, Olive oil & vitamin C.

formula baru dengan kombinasi herba semulajadi dan ramuan terpilih

sesuai untuk menghapuskan masalah kulit rakyat malaysia.

antara masalah kulit yang boleh diselesaikan

# MENGHILANGKAN JERAWAT/PARUT JERAWAT

# MEMBERSIH SECARA MENDALAM

# MENGHILANGKAN BLACKHEAD & WHITEHEAD

# MENGURANGKAN MASALAH PIGMENTASI

# MENCERAHKAN KULIT YANG KUSAM/GELAP

# MENYERAGAMKAN TONA KULIT TIDAK SEKATA

# MENGURANGKAN KEDUTAN / PENUAAN

# MENGEKALKAN KELEMBAPAN KULIT

# MENGAWAL MINYAK BERLEBIHAN




kat bawah ni saya sertakan beberapa keping gambar
saya suka bekas dia..kecik jee..senang nk bawak ke mana2 >,<
pastu dia hygienic sebab sabun dia dah ada dalam bekas..
LIKE <3


sebulan dah saya pakai 

dan saya amat BERPUAS HATI!
kulit saya ni jenis yang berminyak..huhu memang teruk sangat
kalau guna kertas filem biru tuu entah berapa helai habis sehari...

jadi bila pakai produk ni...
muka dah x berminyak dah..:D
yeay!

pastukan...jerawat pun dah makin susut..
xde dah yang kecik2 tuuu...

muka pun rasa LICIN jee..
haha suka  suka....bila sentuh muka...

x  sangka dapat jugak rasa muka cam ni..T..T
yelah dulu muka teruk.berbonggol2 .haha
sekarang Alhamdulillah...

muka semakin ok!

daaaan  ade kwan yg tegur,,,muka saya makin ok sejak saya pkai produk tuu...

padahal dia x tahu pun cuma nk katanya dia sedar laa ada perubahan pada wajah saya  sejak kebelakangan ini...

betapa gembira nya saya...
pagi2 tengok kat cermin..
fuuuu

licin jee dahi..

memang hebat!

saya SANGAT SYORKAN kepada anda untuk memilikinya!

harga pun berpatutan,,,
lepas ni x yah dah beli produk memahal2 nk hapuskan jerawat tuu..
semuanya sudah ada dalam bekas kecik ni haa...



HARGA?
1 KOTAK  RM49

eeeeeh mahalnye  :O

kalau dapat 1 sabun..mungkin..
namun dalam sekotak ni ade 2 ketul sabun..:)
dah jimat kat situ..boleh tahan lama..

tambahan juga ...sudah masuk KOS POS..anda x perlu tanggung..
pihak saya tanggung 100%


 Sabah/Sarawak 1 KOTAK RM55



BERMINAT?

1. lakukan pembayaran ke akaun berikut
NURSHAKIRAH MOHAMAD AZMI
MAYBANK 156 169 222 720


2.isi order form dengan KOD PRODUK SB
*jika melakukan pembayaran secara online sila masukkan emel muslimahbiz95@gmail.com

3.WHATSAPP +60145398792
 atau 
PM https://www.facebook.com/Muslimahbiz95  
untuk sebarang pertanyaan



jom jom! rugi jika anda  tidak cubanya
ini mungkin penyelesaian anda selama ni...
x perlu dah bazir duit cuba produk2  lain yg mungkin lebih mahal..
saya dah cuba...ramai dah cuba

TERNYATA BERKESAN!

 tengok muka diaorg...cantik kan?
x jelez ke? hehe...

ayuh! tunggu apa lagi??
cepat order!

BEBASKAN DIRI ANDA DARIPADA JERAWAT

dan JADIKAN DIRI ANDA LEBIH YAKIN & CANTIK..





10 comments:

  1. Salam.
    Cari testimoni utk sabun ni then tjumpa testimoni tuan punya blog :)
    Kalau parut jerawat pun boleh hilang ke?

    ReplyDelete
  2. Pedih tak bla gna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat penggunaan saya hampir setahun...xpedih..bergantung juga kepada individu...
      tapi x salah mencuba..:)

      Delete
  3. Ada x customer yg gna tp kesannya lmbt

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade sahaja...sbab setiap orang berbeza...jadi metabolisme badan pun berbeza..namun kesan seawal seminggu boleh nampak

      Delete
  4. Ade krim yang sesuai x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat yg saya tahu...produk terbaru keluaran Alrai adalah serum...

      Delete
  5. Sabun tu berangin macam minyak angin..tak ape2 ke pakai..takut pulak..dah Beli tapi tak pakai lagi

    ReplyDelete
  6. saya pengguna al razi..huhu..sabun tu best..
    saya juga agen al razi..
    berminat untukk beli bolehh wsap saya..
    0105799059
    saya jual murahh tpi original..tq

    ReplyDelete